در خصوص عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان فارس
بيانيه بسيج اساتید دانشگاه شیراز

در خصوص عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

علیه رژیم صهیونیستی

بيانيه بسيج اساتید دانشگاه شیراز

در خصوص عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

علیه رژیم صهیونیستی

 

بسم الله قاصم الجبارین

«و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا»

(و خداوند هرگز هیچ راه سلطه¬ای برای کافران بر ضد مؤمنین قرار نداده است) سوره¬ی نساء، آیه¬¬ی 141

عملیات دقیق و قهرمانانه¬ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر ضد اهدافی اطلاعاتی و نظامی در سرزمین¬های اشغالی فلسطین، موجی از شادی را در میان آزادگان جهان ایجاد کرد و موجب تحسین بسیاری از ملت¬های منطقه شد. عملیات «وعده¬ی صادق» که در پاسخ به حمله¬ی رژیم موقت صهیونیستی به کنسولگری رسمی جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت شماری از فرماندهان و مجاهدان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، مصداقی از نپذیرفتن سلطه و اقتدار کفار بر مسلمین بود که در قرآن کریم مورد تأکید قرار گرفته است. چنین اقدام¬های شجاعانه¬ای که متکی به مبانی متعدد دینی است، روحیه¬ی عزت و خودباوری مسلمین را بیش از پیش زنده نموده و زمینه¬ی ستم¬پذیری در آنان را ضعیف می¬نماید؛ ضعف و ترس و شکست¬پذیری دشمن و تزتزل او در مقابله با جبهه¬ی مقاومت را آشکارتر می¬کند و افق روشن امکان محو غده¬ی سرطانی اسرائیل را در مقابل چشم مسلمین منطقه قرار می¬دهد.

با توجه به حمله¬ی ناجوانمردانه¬ی اشغالگران به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی، حق اقدام تلافی¬جویانه برای ایران، مورد پذیرش افکار عمومی جهان و سازگار با موازین بین¬المللی چون اصل مقابله به مثل و حق دفاع مشروع است. نظام جمهوری اسلامی پس از در پیش گرفتن راهبرد صبر مقتدرانه، با انجام این عملیات ذره¬ای از قدرت نظامی و اطلاعاتی خود را به دشمن صهیونیستی چشاند. این تدبیر حکیمانه، در کنار هماهنگی مطلوب میان دیپلماسی و میدان، از صدور قطعنامه و حتی بیانه¬ای علیه کشورمان در نشست اضطراری شورای امنیت جلوگیری کرد و دست¬آوردی دیگر برای کشورمان شد.

ما اساتید بسیجی دانشگاه شیراز ضمن شکرگزاری به محضر خداوند متعال، حمایت خود را از تدابیر و تصمیمات حکیمانه¬ی فرماندهی معظم کل قوا و اقدامات قهرمانانه¬ی نیروهای مسلح کشور اعلام نموده و عملیات وعده¬ی صادق را اقدامی به¬جا و در راستای حفظ عزت و امنیت ایران عزیز و منافع آن می¬دانیم و از دست¬اندرکاران آن سپاس¬گزاری می¬کنیم.

و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

و السلام

بسیج اساتید دانشگاه شیراز

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.