به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان فارس
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان فارس

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دوم اردیبهشت ماه

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان فارس

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دوم اردیبهشت ماه 

 

در این بیانیه امده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ(سوره انفال-آیه۶۰) 

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است. 

مرور کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب در طول دوران انقلاب گواه رشادت و فداکاری مردان بلند اندیشه ای است که در میدان های سخت و دشوار مبارزه با دشمن و صیانت از انقلاب با نثار جان ایستادگی کردند و آلبوم افتخار خود را با نام شهیدان بزرگی همچون همت،باکری، خرازی،کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید والامقام دیگر مزین ساختند. 

این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجارب ارزشمند فرماندهان دلیر و تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاوردهای ارزشمند موجب تقویت روحیه خودباوری شده است و علاوه بر آن درعرصه‌های مختلف اجتماعی و مردم یاری منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند. 

استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و فناوری های پیشرفته که حاصل تحقیقات و تفکر اندیشمندانه داخلی است در کنار بهره برداری از ابتکارات و تجربیات نظامی و تاکتیکی باعث گردیده که همواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیروهای نظامی منطقه و جهان جزو برترین و کار آزموده ترین نیروها محسوب شود و بتواند در هر نقطه ای دشمن را مرعوب و منکوب نماید، نمونه مثال زدنی آن انجام عملیات پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» بود که تمام کارشناسان نظامی جهان را حیرت زده کرد وتوانست قدرت نظامی ، شایستگی های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد. 

این تعالی و موفقیت مدیون ایثار و از خود گذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان برکفی است که با تقدیم خون پاک خویش به ندای پیر و مراد خود لبیک گفتند و استقلال و سلطه ناپذیری در عرصه های بین المللی را برای ما به ارمغان آوردند. 

سازمان بسیج اساتید استان فارس، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ماندگار و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان آن نهاد انقلابی، توفیقات روزافزون عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای  ماموریت های خطیر، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناه فداه) و  فرماندهی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارد. 

والسلام علی عباد الله الصالحین

سازمان بسیج اساتید استان فارس

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.