به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان فارس
پیام تبریک کانون بسیج دانشگاه ازاد اسلامی واحد نوراباد

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دوم اردیبهشت ماه

پیام تبریک کانون بسیج دانشگاه ازاد اسلامی  واحد نوراباد

 به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دوم اردیبهشت ماه

 

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده نگری امام راحل(ره)، آغازگر تشکیل *نهادی انقلابی*، برآمده از *آرمان های متعالی* در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشورهای دنیا است‌.

این نهاد انقلابی، *کارآمدی* خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های *پیشرفت و آبادانی* به منصه ظهور رساند.

پاسداران جان برکف،در طول همه ی سال های بعد از دفاع مقدس نیر به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها را به جان خریدند و *فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند* و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها، در امان نگه داشتند.

اینجانب سالروز تأسیس سپاه را به فرماندهان دلیر و همه پاسداران رشید میهن ،بویژه جناب دکتر موسوی جانشین محترم  بسیج اساتید استان و جناب دکتر مسلمی و جناب دکتر نوپیشه  تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تا نیل به اهداف آرمانی، *آزادسازی  قدس شریف* و نجات‌ ملت های مستضعف از چنگال استکبار و استعمار، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره‌ پیروز و سربلند باشید.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.