حضور رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

استان فارس
به گزارش کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

حضور رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم و سخنرانی در این مراسم

به گزارش کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

حضور رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم و سخنرانی در این مراسم

 

دکتر زارع عنوان کرد:

تاکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و  نخبگانی 

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری از لارستان در این جلسه دکتر مهدی زارع که به عنوان سخنران ویژه این مراسم دعوت بود ضمن تشکر از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری و اعتلای و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی ائمه جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف  هدایت و رستگاری باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان این موضوع که نماز جمعه، نعمتی بی بدیل از جانب خداوند متعال برای مومنان و محل اجتماع خوبان است گفت: این مستحکم ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام راحل و در راس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقوا است.

دکتر زارع ضمن تاکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگرهای محکمی است که توانست فتنه های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و باعث تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود اظهار کرد: هر چه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود ؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان تر خواهد شد.

مهدی زارع با اشاره به همکاری کانون بسیج اساتید و دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان های لارستان و جویم ، خواستار تداوم این همکاری های موثر و با برکت شد.

در این نشست حجت الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم ضمن تشکر از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان صادق نماز جمعه برشمرد و از خدمات وی تقدیر کرد.

 در ادامه حجت الاسلام عادل حاجی پور رئیس شورای ساست گذاری نماز جمعه استان فارس، ضمن اشاره به سخنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در رابطه با اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار، خاصه جوانان پرشور جامعه  می تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم تر کند .

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.