در پی حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران

استان فارس
بیانیه هیئت رئیسه مرکز آموزش عالی اقلید

در پی حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران

در دمشق

بیانیه هیئت رئیسه مرکز آموزش عالی اقلید

در پی حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران 

در دمشق

 

بسم رب الشهدا والصدیقین

بار دیگر رژیم حیوان صفت و شیطانی رژیم اشغالگر صهیونیستی در اوج ذلت و خواری دست به اقدام شیطانی زد و با حمله کنسولگری ایران و شهادت سرداران و هم‌وطنان ایرانی در سوریه نشان داد به هیچکدام از بدیهی ترین اصول و حقوق بین‌المللی پایبند نیست و برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پیاپی در جنگ با جبهه مقاومت و فشار بی‌سابقه افکار عمومی مردم آزاده جهان، تصویب قطعنامه در شورای امنیت و صدور رای دیوان لاهه و…، حاضر است دست به هر اقدام خباثت آمیزی بزند.

بی شک این رفتارهای جنون آمیز نشان از زوال و ضعف و سستی بی سابقه خانه ی عنکبوتی این رژیم دارد تا بتواند حداقل افکار عمومی داخلی خود را مدیریت نموده و حمایت بیش از پیش آمریکا را برای خود جلب نماید.

هئیت رئیسه مرکز آموزش عالی اقلید ضمن محکومیت  اقدام جنگ طلبانه این رژیم، از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی و نظامی می خواهد با یک پاسخ صریح، منطقی و بازدارنده و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها دیپلماتیک و نظامی زمینه زوال سریع تر این رژیم را فراهم آورد.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.