به مناسبت شهادت سردار حاج محمدرضا زاهدی

استان فارس
پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان فارس

به مناسبت شهادت سردار حاج محمدرضا زاهدی

از فرماندهان موثر، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان فارس

 به مناسبت شهادت سردار حاج محمدرضا زاهدی

از فرماندهان موثر، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

شهید عزیز، سردار حاج محمدرضا زاهدی، انسان مومن، فداکار، مخلص و مصداق عینی "رجال صدقوا" بود که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه روزی برای اعتلای کلمه توحید نمود که نتیجه این مجاهدت موجب به بار نشاندن درخت عدالت، مبارزه با ظلم و دفاع از حق مظلوم و شجره طیبه و تنومند مقاومت اسلامی در منطقه بوده است.

جریان مقاومت و ایستادگی ای که، لرزه بر اندام جهانخوران، مستکبرین و رژیم صهیونسیتی وارد ساخته است، مقاومتی که روز به روز قدرت رزمندگان این مسیر نورانی را بی بدیل نموده و ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبیده است.

اخلاص این مجاهد عزیز در کنار شهدای گرانقدر مقاومت لبنان، سوریه، فلسطین، یمن و... از او شخصیتی کم‌نظیر و ممتاز پدید آورده بود، شخصیتی که نمیتوان کمتر از شهادت را برای او متصور بود.

شهید سردار زاهدی، سال‌های متوالی در کنار سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل خصم زبون به مبارزه با صهیونیسم، گروه‌های تکفیری و تروریستی و تقویت جبهه مقاومت پرداخت و شهادت او، شکست و نابودی دشمن صهیونیستی و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که از روی محاسبات غلط و جنون آمیز خود، با ترور این شهید گرانقدر خطای بزرگی مرتکب شد، قطعا و به زودی تاوان آن را خواهد پرداخت، همانطورکه هم اکنون در باتلاق غزه به بن‌بست راهبردی رسیده است و شکست‌های قطعی و پی در پی را تجربه خواهد کرد.

بی تردید شهادت انسان‌های مخلص و ایثارگر، چون این شهید والامقام، جریان مقاومت را تقویت و از هر قطره خون این عزیزان، انسان‌های بزرگی به خیل رزمندگان مقاومت خواهند پیوست، انسان هایی که به حکم الهی خود خاتمه دهنده به این جریان نحس صهیونیسمی خواهند بود.

سازمان بسیج اساتید استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید سرافراز که از فرماندهان موثر، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بود، شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران، خانواده معزز، رزمندگان جبهه مقاومت و همکاران و همسنگران ایشان تبریک و تسلیت عرض مینماید و به روح مطهر و پرفتوح این سردار شهید درود فرستاده و هم نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت می‌نماید و ادامه راه تمام شهدای جبهه مقاومت به خصوص این شهید والامقام را آرزومند است. یادش گرامی و راهش مستدام باد.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

سازمان بسیج اساتید استان فارس

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.