به مناسبت روز جهانی قدس

استان فارس
بیانیه کانون بسیج اساتید شهرستان کازرون

به مناسبت روز جهانی قدس

دعوت از تمامی مردم ایران و به ویژه دانشگاهیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی

بیانیه کانون بسیج اساتید شهرستان کازرون 

به مناسبت روز جهانی قدس

دعوت از تمامی مردم ایران و به ویژه دانشگاهیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

امام خمینی (ره): روز قدس، روز اسلام است.

 قدس تنها یک مکان مقدس و زیارتگاه نیست، بلکه نقطه تلاقی و برخورد جهان اسلام با تمام وجود آن و جهان کفر و استکبار با همه هیمنه و دارایی اش است.

 ابتکار هوشمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز قدس، همه نقشه های استکباری نظام سلطه را در تسلط بر خاورمیانه بزرگ نقش بر آب ساخت و چراغ روشنی را در شب ظلمانی و تیره امت های اسلامی روشن نمود تا ضمن هوشیاری و مقابله با ترفندهای جدید استعمار نو، نقشه راه مقابله را همواره مقابل چشمان خود داشته باشند.

 روز قدس، فریاد رسای حق خواهی و عدالت جویی امتی مظلوم در برابر دستگاه های عریض و طویل استکباری و استعماری است، روز حق خواهی و حق طلبی و روز عزم و اراده برای بپا خاستن و قیام نمودن. 

 کانون بسیج اساتید شهرستان کازرون ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین در باز پس گیری موطن اشغالی خود و محکوم نمودن هر گونه معامله و با هر عنوان برای زیر پا نهادن منافع یک ملت دربند، بار دیگر بر عزم و اراده خود در مبارزه با ستمگران و ظالمان جهانی را اعلام می دارد و در این روزهای خون بار رفح و غزه، ضمن دعوت همه مردم و گروه ها و به ویژه دانشگاهیان به اتحاد و اتفاق کلمه در مبارزه و حق طلبی، با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای گلگون کفن و مبارزان آزادی خواه جهان تجدید میثاق نموده و بر حمایت و پشتیبانی دوباره خود تأکید می نماید و سپردن این راه مبارک در کنار مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و مسئولین دلسوز نظام را تنها راه رهایی و رستگاری برمی شمارد.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.