در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

استان فارس
بيانيه سازمان بسیج اساتید استان فارس

در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

در بیمارستان شفا غزه

بيانيه سازمان بسیج اساتید استان فارس 

 در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

 در بیمارستان شفا غزه

 

متن  بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الجبار الفاتح

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ.

بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت. آیه ۸۲ سوره مائده

اکنون بیش از ۱۶۰ روز از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و تعداد شهدا به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده. رفته رفته هرچه می‌گذرد، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شکل تازه تری پیدا می‌کند؛ اعدام‌های میدانی و به آتش کشیدن خانه‌های فلسطینیان، محاصره آنان بدون هرگونه دسترسی به آب، غذا و دارو، محاصره بیمارستان الشفا و...به طور کلی هر آنچه که به عنوان یک رفتار فاجعه آمیز انسانی توصیف می‌شود، در حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌گیرد.

 اسفا که چنین رژیمی با چنین رفتار‌هایی که دیگر بر هیچکس پوشیده نیست مورد تایید و حمایت کشور‌های مدعی تمدن قرار می‌گیرد و فریاد کودکان بیگناه، تشنه و گرسنه، مجروح و زخم خورده به جایی نمی‌رسد!

این صحنه درگیری که نشانگر ماهیت آپارتایدی رژیم سفاک صهیونسیتی است بیش از 70 سال است که با جنایت‌های غیرقابل باور و نگران کننده‌ای همراه بوده که امروز به حد اعلای خود رسیده و شاید پس از گذشت این مدت و ارتکاب انواع و اقسام جنایت برابر دیدگان جهانیان، دیگر نیاز به بیان مصادیق رفتار‌های وحشیانه رژیم صهیونسیتی و مرور صفحه این 70 سال جنایت آنان نبا شد.

امروز کنشگری درباره مسئله فلسطین برای هر انسانی که تنها فطرتش را در معرض این اتفاقات قرار دهد، امری ضروری به شمار می‌آید؛ لذا سازمان بسیج اساتید استان فارس نکاتی را در همین خصوص به تمامی آزادگان جهان بیان می‌دارد:

۱.در میان مصیبتی بزرگ برای جهان، از جمله برای بسیاری از مسلمانان دست به قلم می‌بریم؛ امروز دفاع از آرمان فلسطین و تلاش برای ایجاد همبستگی جهانی در مقابل رژیم اشغالگر صهیونسیتی بیش از همه وظیفه ملل و مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

مردم مسلمان که بر اساس تعلیمات اسلامی سابقه دیرینه در حمایت از مظلومان دارند، نمی توانند شاهد چنین جنایاتی بوده و سکوت کنند. متاسفانه این فجایع انسانی در غزه مقابل دیدگان جهانیان و به ویژه در میان خواب دولت‌های منطقه و به ویژه دول عالم اسلام در حال ارتکاب است. کشور‌هایی که نه تنها حاضر به کمک برای مردم فلسطین نیستند که در این بحبوحه در اندیشه منافع مالی خود هستند و هم چنان برای رژیم صهیونسیتی ارزاق و انرژی تامین می‌کنند؛ لذا آنچه که دولت‌های مسلمان وظیفه دارند، قطع کمک سیاسی تبلیغات،تسلیحاتی و کالا‌های مصرفی به رژیم صهیونیستی است و به تبع آن، آنچه امروز ملت‌های مسلمان وظیفه دارند، فشار به دولتها جهت انجام این وظیفه‌ی بزرگ است. 

یادآوری می‌کنیم به مسلمانان جهان این توصیه حضرت امام خمینی (ره) را که فرمودند:«ما تا به اسلام رسول الله برنگردیم مشکلاتمان سر جای خودش هست، نه می‌توانیم قضیه فلسطین را حلش کنیم و نه سایر جا‌ها را. ملت‌ها باید برگردند به صدر اسلام. اگر حکومت‌ها هم با ملت‌ها برگشتند که اشکالی نیست و اگر برنگشتند، ملت‌ها باید حساب خودشان را از حکومت‌ها جدا کنند...»

۲) خطاب به ملت عزیز ایران:

ملت ایران همواره پشتیبان و یاور مظلومان و مستضعفان جهان و در رأس آن فلسطین بوده اند و هستند. ملتی که از بدو تاسیس این باور را در ساختار‌های قانونی و در عمل متبلور کرده اند. امروز انتظار می‌رود یکایک ملت ایران و به ویژه دانشجویان بیش از پیش انعکاس صحنه‌های مقاومت و جنایت رژیم صهیونسیتی باشند و نگذارند با مرور زمان، این فاجعه انسانی توسط رسانه‌های جهان به باد فراموشی سپرده شود.از این رو از همه ما دانشجویان انتظار می‌رود که بر اساس ماهیت ضد استکباری، ضد استعماری و عدالت‌خواهی خود در این مسیر، پیشگام باشیم. اگر کسی مدعی جنبش دانشجویی باشد، اما دغدغه فلسطین را نداشته باشد، صادق نیست. دست جنبش دانشجویی نمی‌تواند در دست کسانی باشد که در فلسطین قتل عام می کنند...

۳) خطاب به ملت قهرمان و مظلوم فلسطین

بیش از 70 سال مقاومت در برابر جرثومه فسادی همچون رژیم صهیونسیتی و ایستادگی جانانه برای باز پس گیری حق مسلم خود و تسلیم نشدن در برابر ظالم، درس بزرگی برای همه ملت‌ها خواهد بود.

تاریخ اثبات کرده که جنایت‌های متعدد رژیم صهیونسیتی و جبهه استکبار، خللی در عزم و اراده شما در مسیر پیروزی نهایی ایجاد نکرده و نخواهد کرد و ما معتقدیم همین ایستادگی به زودی به پیروزی شما منجر خواهد شد ان شاءالله.

از این رو، ما اساتید بسیجی استان فارس ضمن محکومیت این جنایت‌های دهشت بار اعلام میداریم که به مدد الهی تا لحظه پیروزی بر سر آرمان فلسطین عزیز ایستاده ایم و از آن کوتاه نخواهیم آمد.

سازمان بسیج اساتید استان فارس

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.