کاشت نهال با یاد شهدا

استان فارس
به همت بسیج اساتید دانشگاه ازاد نوراباد ممسنی

کاشت نهال با یاد شهدا

به مناسبت هفته درختکاری و تقارن با روز بزرگداشت شهدا

به همت بسیج اساتید دانشگاه ازاد نوراباد ممسنی

 کاشت نهال با یاد شهدا 

به مناسبت هفته درختکاری و تقارن با روز بزرگداشت شهدا

 

کاشت نهال با یاد شهدا به مناسبت هفته درختکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی انجام شد .

به گزارش محمدی مسول روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد ممسنی با حضور دکتر  کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی ، معاونین ، و جمعی از اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی ، چنداصله نهال درخت به مناسبت هفته درختکاری و تقارن با هفته شهدا در  دانشگاه آزاداسلامی واحد ممسنی کاشته شد " 

برگ درختان سبز در نظر هوشیار…

هر ورقش دفتری است معرفت کردگار…

به گزارش خبرنگار خبرگزادی آنا ، دکتر کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی از ۲۲ اسفند به عنوان فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: ۲۲ اسفند روز تجدید میثاق با شهداست که باید بزرگ و گرامی داشته شود.

کریمی عنوان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و گرامیداشت ۲۲ اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا، ناشی از باوری عمیق است که می‌تواند این پیام را داشته باشد که خانواده معظم شهیدان مورد تکریم قرار می‌گیرند و عَلَم شهدا همچنان در اهتزاز است.

کریمی رییس این واحد دانشگاهی با اشاره به اهمیت محیط زیست گفت طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص) ،کسی که درختی بکارد خداوند نیز برای او در بهشت درختی می کارد و به مناسبت هفته درختکاری و تقارن آن با ۲۲ اسفند ماه که روز بزرگداشت شهدا می باشد ، امروز چندداصله نهال در واحد ممسنی به نام و یاد شهدا کاشته شد .

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی اساتید و کارکنان در این آئین فرهنگی  ابراز امیدواری نمودکه بتوانیم با حفظ محیط زیست ، به رسالت دلاورمردانی که در راه حفظ وطن جهاد نمودند عمل نماییم.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.