با حضور دکتر منصور تقوایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس

استان فارس
نشست هفتگی سازمان بسیج اساتید استان فارس

با حضور دکتر منصور تقوایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس

دکتر تقوایی: سپردن موقعیت به اساتیدجوان، موجب امید به آینده و بهرگیری از اساتید مجرب، مایه ارزشمندی اساتید خواهد شد

نشست هفتگی سازمان بسیج اساتید استان فارس

با حضور دکتر منصور تقوایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس

دکتر تقوایی: سپردن موقعیت به اساتیدجوان، موجب امید به آینده و بهرگیری از اساتید مجرب، مایه ارزشمندی اساتید خواهد شد

 

 در این نشست که امروز با حضور رئیس،جانشین و اعضای شورای معاونین سازمان بسیج اساتید استان فارس در محل این سازمان برگزار گردید در ابتدا دکتر تقوایی ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و بازخوانی روایت دوران دفاع مقدس،مقایسه فضای امروز بسیح اساتید با دوران دفاع مقدس را مبنای عمل و چراغ راه بسیج اساتید در راستای تحقق اهداف بسیج دانست.

دکتر تقوایی عطف به بیانات مقام معظم رهبری،بر عملکرد چابک سازمان بسیج اساتید در وضعیت کنونی تاکید و در همین راستا بر جذب حداکثری اساتید  تصریح نمود.

متناسب سازی برنامه های ابلاغی از سوی سازمان بسیج اساتید کشور با منطقه و  استان، بکارگیری حداکثری از توان دانشگاه های استان جهت ایجاد یک هیات اندیشه ورز و اجرایی کردن آن در استان و همچنین استفاده از اساتید هیات علمی اندیشه ورز در جمع اساتید بسیجی استان از دیگر نکات مطرح از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید استان بود. 

دکتر تقوایی در ادامه ضمن خیر مقدم به خانم دکتر اورک پور معاون امور بانوان سازمان بسیج اساتید استان، بر تقویت معاونت امور خواهران بسیج اساتید تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانشان، جایگاه بسیج اساتید را مشورتی و رصدگری شرایط دانست. 

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با تاکید بر اینکه سپردن موقعیت به اساتیدجوان، موجب امید بخشی و بهرگیری از اساتید مجرب، مایه ارزشمندی اساتید است،گفت،بر این اساس وظیفه ما به عنوان پرچم دار انقلاب اسلامی، رفتن به سراغ اساتید است.

در ادامه این نشست،دکتر موسوی جانشین سازمان بسیج اساتید استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک به دکتر تقوایی مسئول سازمان و تجلیل از زحمات دکتر فارسی نژاد مسئول سابق سازمان بسیج اساتید استان فارس،ذغدغه مندی،برای خدا بودن و گره گشایی را نیت اولای بسیج اساتید دانست. 

 در ادامه معاونت های سازمان نیز به مسائل مربوط به معاونت ها پرداختند که در این میان، پذیرفتن وضع نخبگانی،شبکه سازی،عدم ارتباط با بدنه دانشجویی،ریل گذاری و قائم به شخص نبودن برنامه ها،شناخت نظام مسایل استان در راستای اهداف سازمان و فعال سازی کانون های استان از مهمترین نکات مطرح در این نشست بود.

شایان ذکر است از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید استان، الوح تقدیر به رسم قدردانی به اعضای شورای معاونین اهداء گردید.

پایان خبر/

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.