بیانیه اساتید و یاوران علمی دانشگاه هنر شیراز

استان فارس
به گزارش واحد رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه هنر شیراز،

بیانیه اساتید و یاوران علمی دانشگاه هنر شیراز

در خصوص دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات 11اسفند سال 1402

به گزارش واحد رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه هنر شیراز،

 بیانیه اساتید و یاوران علمی دانشگاه هنر شیراز

 در خصوص دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات 11اسفند سال 1402 

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

انتخابات، به‌ عنوان مظهر مردم سالاری دینی از جلوه های باشکوه تجلی مشارکت مردم در عرصه تعیین سرنوشت ملت و سرزمین اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی، عزتمند و تجلی پای بندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

واقعیت این است که شما ولی نعمتان نکونام و دلسوز این انقلاب با حضور خودتان و با رأی صریح و صحیح خودتان،  سرنوشت کشور را در همه‌ی ‌مسائل عمده رقم می زنید.

مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در این باره می فرمایند:

"انتخابات، به عنوان یک رویداد سرنوشت‌ساز در کشور عزیزمان ایران اسلامی، اتّفاق خواهد افتاد.

 بدون شک، سرنوشت ایران عزیز در یک برهه‌ی زمانی در همه‌ی زمینه‌ها وابسته‌ی به عملی شکوهمند است که ان‌شاءالله شما مردم فهیم و حمایه ساز ایران انجام خواهید داد".

لذا اینک در آستانه آزمایشی دیگر، ایستاده ایم؛ چون، انتخابات 11اسفند ماه۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، عرصه ای دیگر برای نمایش دادن بصیرت، غیرت و وطن دوستی شما مردم شریف و شرافتمند ایران زمین سترگ است. 

هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده‌ ملت عزیز ایران اسلامی، نشانگر اهمیت والای مشارکت با شکوه آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار ایران آزادگان در این آوردگاه است؛ بدون شک، این مشارکت مهم، ضامن شکوهمندی هر چه بیش تر وطن ما ایران ایرانیان عزیز و غیرتمند است. نیک می دانیم که چنین مشارکتی، پشتیبان واقعی و تضمینی برای ارتقای قدرت و امنیت ملی ما به شمار می‌رود.

بدین وسیله ما در دانشگاه هنر شیراز، عموم ملت شریف ایران، به ویژه اساتید گرانقدر، یاوران علمی محترم و دانشجویان عزیز را به حضور پرشور، حداکثری و آگاهانه در پای صندوق های رای در 11 اسفندماه دعوت می کنیم.

ما برای آنکه ایران

گوهری تابان شود

خون دلها خورده ایم

ما برای آنکه ایران

خانه خوبان شود

رنج دوران برده ایم...

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.