سومین جلسه تحلیلی بصیرتی نشست گرای انقلاب

استان فارس
به گزارش کانون بسیج اساتید واحد داراب

سومین جلسه تحلیلی بصیرتی نشست گرای انقلاب

با رنگ و بوی انتخابات

به گزارش کانون بسیج اساتید واحد داراب

سومین جلسه تحلیلی بصیرتی نشست گرای انقلاب

 با رنگ و بوی انتخابات 

 

▫️سومین جلسه از سلسله نشست های تحلیلی بصیرتی گرای انقلاب به همت واحد سیاسی تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی و با همکاری اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید شهرستان داراب با موضوع بررسی وضعیت انتخابات و راهکار افزایش مشارکت، روزدو شنبه ( ۷ اسفندماه ۱۴۰۲) در محل دفتر مرکزی تشکل دانشجویی گام دومی ها برگزار شد.

▫️ در این جلسه با حضور فرماندار محترم شهرستان داراب ، ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم فرهنگی دانشجویی و جمعی از اساتید و دانشجویان ، جناب اقتصادی ، با ارائه ای در مورد وضعیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت و به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.

▫️خلیل اقتصادی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان داراب ،گفت : مشی دولت از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی، پرهیز از حاشیه‌ها و تمرکز بر کار و تلاش برای حل مشکلات بوده است که تلاش می شود در همین مسیر گام برداریم و در ارائه خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

▫️شایان ذکر است این سلسله نشست ها به صورت منظم با حضور دانشجویان ، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی داراب بصورت حضوری و دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور بصورت مجازی برگزار می شود.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.