به مناسبت حضور پر شور در انتخابات

استان فارس
بیانیه کانون بسیج اساتید شهرستان آباده

به مناسبت حضور پر شور در انتخابات

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

بیانیه کانون بسیج اساتید شهرستان آباده

 به مناسبت حضور پر شور در انتخابات

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدآباده ؛کانون بسیج اساتید شهرستان آباده در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیانه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه مردم در صحنه های

 مختلف انقلاب اسلامی از جمله راهپیمائی عظیم 22 بهمن سال جاری با آفرینش حماسه‌ای عظیم نشان داد که در روحیه  انقلابی، تحسین برانگیز و قابل تقدیر آنان خللی وارد نشده است.

 اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته‌ایم و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت را فراهم آورده است .

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلوری از مشارکت مردمی در راستای اعتلا و پیشرفت جامعه است و بر همه اقشار به ویژه نخبگان واجب است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی پرشور که مسیر توسعه و اجرای عدالت را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کانون بسیج اساتید  شهرستان نیز همراه با شما مردم بزرگوار  به تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه اله خامنه ای (مدظله العالی) از همه آحاد جامعه از جمله دانشگاهیان عزیز دعوت می‌کند با مشارکت در انتخابات در زمانه‌ای که دشمن سعی در نا امید کردن ملت ایران و ایجاد خدشه به جمهوریت این نظام مقدس را دارد با قدم‌های بلند و استوار خود گام دوم انقلاب  را برای رسیدن به ایرانی قدرتمند با صلابت بردارند.»

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.