پیام تشکر سازمان بسیج اساتید فارس به مناسبت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 

استان فارس
از سوی سازمان بسیج اساتید استان فارس صدر شد:

پیام تشکر سازمان بسیج اساتید فارس به مناسبت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 

امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به جشن ایستادیم.

⭕️پیام تشکر سازمان بسیج اساتید فارس به مناسبت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 

بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ. و سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید. آل عمران/139.

وطــن یعنــی هـدف یعنی شهـامت
وطـــن یعنـــی شـرف یعنـی شهـادت
وطــن یعنــی چــه آبـاد و چه ویـران
وطــــن یعنــی همین جـا، یعنی ایران

🔹امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به جشن ایستادیم که محورغربی، عبری وعربی با تاکتیک جنگی لانه زنبور یا جنگ هیبریدی به دنبال تصاحب افکار و اندیشه‌های ملت با بصیرت ایران عزیز بودند اما با به صحنه آمدن مردم و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب تمام معادلاتشان به هم ریخت و دیگر بار شاهد قدرت نرم جمهوری اسلامی در مواجهه با آسیب‌های درونی و بیرونی بودیم. 

🔸در امتداد این اتحاد، امروز نیز شما مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان فارس یکبار دیگر با عمق اخلاص و ژرفای آگاهی با حضور در میدان انقلاب، دین خود را نسبت به آرمان‌های بلند شهدا و انقلابمان ادا نمودید و پیام جهانی انقلاب اسلامی ایران را در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو در سرتاسر گیتی طنین انداز کردید. 

🔹سازمان بسیج اساتید استان فارس به احترام این حضور حماسی و به پاس غیرت و بلندای شجاعت شما ملت همیشه در صحنه مجاوران استان احمدی و محمدی که همیشه در پگاه نیاز،‌ صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می‌سازید و همچنین از آحاد ملت ایران جهت شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن که موجب سربلندی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر می نماید.
@basijasatik

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.