بیانیه سازمان بسیج اساتید استان فارس

استان فارس
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان فارس

فردا جشن انقلاب است و اساتید بسیجی فارس همراه با سایر آحاد مردم ایران، در صحنه حضور خواهد یافت و دین خود را ادا خواهد کرد.

⭕️بیانیه سازمان بسیج اساتید استان فارس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران.

      بسم الله الرحمن الرحیم
 
دهه‌ی فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌های تاریک و قرون خالیه، بایستی ما می نشستیم و اسمی از اسلام می آوردیم.
مقام معظم رهبری ۱۳۶۹/۱۰/۱۱

🔹فردا جشن انقلاب است و اساتید بسیجی فارس همراه با سایر آحاد مردم ایران، در صحنه حضور خواهد یافت و دین خود را ادا خواهد کرد. 

🔸چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که در طی سال های اخیر، محور غربی، عبری و عربی از هیچ تلاشی برای ساقط نمودن جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دریغ ننموده است. در وقایع ماه های گذشته نیز تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور به کار بست، اما با نصرت الهی و بصیرت ملت شجاع ایران همواره فقط طعم تلخ شکست را چشیده است.

🔸 بر این اساس ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به آحاد ملت بصیر و مقاوم ایران سفارش می شود که انقلاب اسلامی به پشتوانه حضور همیشگی مردم در صحنه، می تواند توطئه های مختلف دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت خنثی نموده و در قله افتخار و اقتدار بدرخشد. 

🔹سازمان بسیج اساتید فارس ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد ملت ایران بویژه جامعه دانشگاهی و اساتید بزرگوار جهت حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن دعوت به عمل می آورد تا بار دیگر شاهد نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی باشیم.
@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.