برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استان فارس
دعوت از دانشگاهیان پیام نور استان فارس

برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید و همیشه در صحنه ایران و جانفشانی شهیدان سرفراز این سرزمین است.

⭕️ دعوت از دانشگاهیان پیام نور استان فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بسمه تعالی
🔸️دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید و همیشه در صحنه ایران و جانفشانی شهیدان سرفراز این سرزمین است.
🔸دهۀ فجر، کلید گشایندۀ درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق‌های پیشرفت و امید را پیش روی ملت مبارز و قهرمان ایران روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.
🔹️بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و عظیم الشان انقلاب  و تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت شریف ایران اسلامی، از آحاد مردم بویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور جهت حضور وحدت بخش و حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان های امامین انقلاب دعوت می نماید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

basijasatidk.ir
@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.