نشست هم اندیشی اساتید دانشکده علوم قرآنی با دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین فرمانده بسیج اساتید کشور.

استان فارس
به میزبانی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار گردید:

نشست هم اندیشی اساتید دانشکده علوم قرآنی با دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین فرمانده بسیج اساتید کشور.

در شرایط کنونی رویکرد بسیج اساتید باید مبتنی بر نگاه مسئله محوری باشد.

به میزبانی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار گردید:

⭕️ نشست هم اندیشی اساتید دانشکده علوم قرآنی با دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین فرمانده بسیج اساتید کشور. 

 
🔹به گزارش دفتر رسانه دانشکده علوم قرآنی شیراز در این جلسه که با حضور اساتید دانشکده علوم قرانی و جانشین سازمان بسیج اساتید کشور برگزار گردید، در ابتدا خانم دکتر روستایی رییس دانشکده؛ ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشکده با رویکرد قرآنی و در راستای اهداف بسیج پرداخت.

🔹در ادامه دکتر محمد رضا ابن الدین جانشین  فرمانده بسیج اساتید کل کشور نیز ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب به آزمون ها و مسائل سخت انقلاب تا امروز اشاره کرد و گفت، در شرایط کنونی رویکرد بسیج اساتید باید مبتنی بر نگاه مسئله محوری باشد و  اساتید جهت حل مشکلات زیست بوم خود، مسائل را شناسایی و برای آن راه حل داشته باشند. 
 
🔸دکتر ابن الدین با اشاره به رسانه ملی، گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ملی می‌تواند هم در جهت تقویت رسانه ملی و هم در بازتاب یافته های علمی اساتید بسیجی و دانشجویان نقش محوری داشته باشد.
 
🔸وی با اشاره به نقد حاکمان، تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به حاکمان مغفول مانده‌ و جای نقد عالمانه نسبت به حاکمان خالی است که بسیج اساتید در این زمینه میتواند با صدور بیانیه¬های مطالبه‌گرایانه در تأیید یا نقد عملکرد مسئولان ایفای نقش نماید.
 
🔹در پایان جانشین فرمانده بسیج اساتید کشور با اشاره به گردهمایی اساتید بسیجی کشور، پیشنهاد کرد: دانشکده علوم قرآنی در این زمینه باید پیشگام باشد.
@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.