روز قدس محور وحدت اسلامی است

استان فارس
رئیس سازمان بسیج اساتید فارس:

روز قدس محور وحدت اسلامی است

جبهه حق و باطل در روز قدس صف آرایی می کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید فارس، محسن جارجرمی زاده رئیس سازمان بسیج اساتید فارس طی یک نشست خبری همه دانشگاهیان را به همراهی  و هم صدایی در ندای واحد امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت نمود. ایشان در این نشست خبری اظهار داشت: در روزگاری که صحبت از دموکراسی است، رژیمی با زور و با حمایت ابرقدرتها، در غرب آسیا ملتی را بی خانمان کرده و خاکشان را غصب نموده است و در آنجا دولت تروریستی و کانون فساد منطقه راه انداخته اند. اما شاهد آن هستیم که علی رغم حمایتهای بی دریغ نظام های سرمایه داری، بیش از همیشه این خانه عنکبوتی سست شده است. 

دکتر جاجرمی زاده دکتر مصلی نژاد

محسن جاجرمی زاده افزود: روز قدس محور وحدت اسلامی است و جبهه حق و باطل در این روز صف آرایی می کنند. دانشگاهیان در این روز همراه با همه مسلمانان جهان وظیفه خود می دانند که نشان دهند آرمانهای جبهه حق در طول تاریخ ماندگار است و تداوم پیدا می کند. نخبگان کشور نمی توانند نسبت به خون های بیگناهی که توسط این نظام تروریستی ریخته می شود بی تفاوت باشد. ان شاالله همه ما این توفیق را پیدا می کنیم که در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان ندای واحد امت اسلامی را در حمایت ازمردم مظلوم فلسطین سر دهیم.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.