فرارسیدن ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

استان فارس
دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان:

فرارسیدن ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

بیانیه کانون بسیج اساتید وكارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش واحد رسانه و ارتباطات سازمان بسیج اساتید استان فارس، این روز، یوم الله ۲۲ بهمن، سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و به پرچمداری حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، الهام‌بخش تحقق وعده‌های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال، از اعظم اعیاد ملی و دینی ما و مایه فخر و مباهات همه مستضعفان جهان است که در سراسر عالم به شایستگی پاس داشته می‌شود.

 بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی آن را سرآغاز برچیده‌شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) نامیدند. از این روست که اکنون شاهد افول تمدن منحط «غرب» و بویژه هیمنه پوشالی آمریکا هستیم.

خاتمه یافتن قرن‌ها ظلم و فساد، تبعیض و بی‌عدالتی که از سوی طواغیت دوران بر نسل بشر تحمیل شده است، امید و آرزوی موهوم نیست. جنگ جهانی چهارم در حوزه‌های امنیت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و عقلانیت هم نتوانست هدف استکبارِ درون تهی و مفتضح شده را تأمین کند. 
ما اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ضمن تجدید عهد و میثاق با حبل متین انقلاب جهان اسلام، بقیه‌الله الاعظم، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایبِ عظیم‌الشأن ایشان، امام خامنه‌ای(ادام الله ظله) و نیز تجدید پیمان با پیش قراولان این فتح فرخنده، شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت (علیه السلام) و نیز شهدای دفاع ملی بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌داریم:

با همه وجود، پاسدار ارزش‌های والای اسلامی و حریم مقدس جمهوری اسلامی بوده، و با صدای رسا و دشمن شکن، التــزام عملی خویش را در «تبعـیت محـض» از محور و مـدارِ قـدرتِ ایران اسـلامی و جهان در بیداری اسلامی، یعنی امام خامنه‌ای(دام ظله) اعلام می‌داریم.
ما دانشگاهیان با نصب‌العین قرار دادن نقشه راه ولایت و امت؛ یعنی «بیانیة فاخر و گران سنگ گام دوم انقلاب اسلامی»، آمادگی خویش را برای حضور در عرصه‌های هفتگانه جهاد فی سبیل‌الله؛ در میدان‌های علم، معنویت، اقتصاد، سیاست خارجه، مبارزه با فساد و برقراری عدالت، استقلال و مبارزه با سبک زندگی غربی و بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی، همچون گذشته اعلام می‌داریم و ضمن یادآوری به سردمداران کفر و استکبار جهانی، بویژه دولت آمریکا نسبت به خطاهای فاحش محاسباتی که از ابتدای شکل‌گیری نهضت عظیم اسلامی تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تا فتنه‌های پی در پی و جنگ‌های ناکام و شکست‌های مفتضحانه‌ای که داشته‌اند، اعلام می‌داریم با عزمی راسخ و پشتکاری جهادگونه و مؤمنانه، در این «نبرد اقتصادی» نیز طعم تلخ شکستی دوباره را به کام دشمن قسم خورده اسلام و میهن اسلامی چشانده، سرعت افول و نابودی و محو نظام سلطه را از این که هست نیز تندتر خواهیم کرد.

ما دانشگاهیان واحد زرقان با اعتماد به وعدة نصرت الهی، به استقامت همه جانبه در میدان‌های کار و خدمت خالصانه در جهت رفع مشکلات و معضلات گوناگون مردم خداجو، غیور و مقاوم ایران اسلامی ادامه داده، توطئة آمریکا این شیطان بزرگ و فریب‌خوردگان حقیر و غرب‌پرستان داخلی را در «فتنة ایجاد یأس و ناامیدی» به شکست خواهیم کشاند.
امید به بیگانه داشتن و «مرعوب دشمن شدن» را خطایی بزرگ و نابخشودنی تلقی کرده، با نگاهی واقع‌بینانه بر نیروی بی‌بدیل خویش تکیه می‌کنیم؛ و همکاران را نیز به این توصیه و فرمان مهم و سرنوشت‌ساز سفارش نموده و هیچ‌گونه سستی و انفعال نسبت به دشمن را در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی برنمی‌تابیم.

همانطور که ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب فرمودند در جمهوری اسلامی کسی به مهمل‌گویی‌های مدعیان بدون استحقاق گوش نمی‌دهد، موضع قاطع اساتید را پیروی و تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب در همه احوال میدانیم و به آن همیشه پایبند هستیم. 
من الله التوفیق


کانون بسیج اساتید وكارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.