شهادت مظلومانه مامور فداکار نیروی انتظامی

استان فارس
بیانیه ی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در خصوص:

شهادت مظلومانه مامور فداکار نیروی انتظامی

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اقدام وحشیانه و شرورانه منجر به شهادت مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ به دست اراذل و اوباش را به شدت محکوم می نماید. 

به گزارش واحد رسانه و ارتباطات سازمان بسیج اساتید استان فارس، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز طی بیانیه ای اقدام شرورانه ی منجر به شهادت مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی را به دست اراذل اوباش به شدت محکوم نمود. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکی از نعمتهای بزرگ و پنهان الهی  امنیت می باشد و  مسلما حفظ این نعمت، بدون حمایت از نیروهای حافظ امنیت و حفظ اقتدار ایشان محقق نمی شود.

مسلما دشمنان انقلاب بدنبال تضعیف نیروی نظامی و انتظامی هستند تا بتوانند  ناامنی را در جامعه گسترش دهند و زمینه جولان اشرار و اوباش را  بوجود آورند. لذا مطالبه ما از همه نهادهای مسئول، بخصوص دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ایجاد اقتدار و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش  می باشد. کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اقدام وحشیانه و شرورانه در به شهادت رساندن مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ به دست اراذل و اوباش را به شدت محکوم می نماید.  انجام چنین اقدامات وحشیانه نشانه مظلومیت نیروی انتظامی و فرزندان انقلاب می باشد. شهادت مظلومانه این مامور فداکار نیروی انتظامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده داغ دار، خویشاوندان، دوستان، همکاران ایشان و ملت مقاوم ایران تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان از درگاه الهی طلب صبر و اجر می نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.