در پی شهادت تعدادی از مجاهدان و سرداران سترگ ایران اسلامی

استان فارس
پیام تسلیت رئیس دانشگاه هنر شیراز

در پی شهادت تعدادی از مجاهدان و سرداران سترگ ایران اسلامی

در کشور سوریه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه هنر شیراز

در پی شهادت تعدادی از مجاهدان و سرداران سترگ ایران اسلامی  

در کشور سوریه

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

_____________

ما بیدلان آشنا به جنونیم که در شرار شعله های شورانگیز ایمان، برای نوشیدن شراب ناب رستگاری در عالم قدس، مستانه قهقهه می زنیم. آنگاه در جذابیتی از جنس قُرب، می  ملکوت عند ربهم یرزقون را شهید نامش می نهیم و شهادت معنایش می کنیم

ما ققنوسان زاینده شهادتیم که شکوهمندانه با لاله ها و آلاله های سرخ، می میریم تا در ساحت ابدیت حقیقت  زنده  شویم و زنده بمانیم.

هان ای جلادان عالم و  قاتلان انسانیت، ما را به چنین مردن سرخ و‌گوارایی هرگز نترسانید؛ چون ما  هرگز نترسیده ام و  نخواهیم ترسید.

ماسروقامتان سبز و سترگ ایستادگی تا طلوع خورشید انتظاریم. آماده ایم و تا نای و نفس داریم، در درازنای تاریخ ایستادگی خواهیم کرد. 

ما را با مقاومت، پیوندی دیرین از کوفه، کربلا، سربداران،‌رژیم ستم شاهی، مبارزه، انقلاب، جنگ تحمیلی و سازندگی است؛ پس، ایستادگی را زندگی کرده ایم؛

 بنابراین، شهادت در نتیجه مقاومت در برابر ظالمان انسان کُش، روش مجاهدانه ماست؛ پس، ما را نترسانید که نخواهیم ترسید؛ چون سروقامتانیم که به بلندای جاودانگی ایستاده ایم؛ پس بدانید که شهادت، زایشی برای آزاده ایستادن است.

شهادت تعدادی از مجاهدان و سرداران سترگ  ایران اسلامی  در کشور سوریه، در حمله هوایی اخیر و دژخیمانه رژیم جنایتکار و ضدبشری صهیونیستی خبیث، درکنسولگری ایران به شهادت رسیده اند.

این جانب، ضمن محکوم کردن این شرارت که ادامه جنایت های قبلی این گرگان و درندگان عواطف انسانی است،  شهادت این کبوتران آسمانی را به محضر امام عصر (عج)، رهبرعزیز و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) ، خانواده های داغدارشان، دانشگاهیان و آزادگان جهان، تسلیت عرض می کنم.

ستارخالدیان

رئیس دانشگاه هنر شیراز

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.