پیام مشترکی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و رئیس نهاد رهبری این دانشگاه

استان فارس
به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس انجام شد؛

پیام مشترکی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و رئیس نهاد رهبری این دانشگاه

جهت دعوت دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس انجام شد؛

پیام مشترکی از سوی  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و رئیس نهاد رهبری این دانشگاه 

 جهت دعوت دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس

 

متن پیام به این شرح است:

روز جهانی قدس امسال نماد واضحی برای حمایت  امت مسلمان از  عملیات حماسی و تاریخ ساز طوفان الاقصی است این ایام که  با حمله تروریستی دولت سفاک اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران جان بر کف ایران اسلامی مقارن گردیده است، قطعا بر اهمیت ویژه‌ این روز می افزاید.

 بر همین اساس حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری،قطعا به معنای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات بی شمار رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل است.

اینجانبان ضمن دعوت از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز و همچنین عموم مردم ولایت مدار این استان ، برای حضور پر شور و انقلابی  در راهپیمایی روز قدس ، این حضور را به منزله محکومیت اقدامات وحشیانه و تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی و همچنین حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق و به عبارتی دیگر به مثابه گرامیداشت شهادت سرداران و مستشاران گرانقدر جمهوری اسلامی ایران در این حادثه تلخ بر می شماریم.

بی تردید هر یک از قدم های قشر فرهیخته و دانشگاهی در  راهپیمایی دشمن شکن روز قدس، که به فرموده امام راحل عظیم الشأن « روز حیات مجدد اسلام است»، همچون مشت آهنینی بر دهان دولتمردان رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آن، خصوصا آمریکای جهان خوار و ایادی استکباریش  می باشد.

 دکتر محمدرضا قائدی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس

حجت الاسلام دکتر مهدی یعقوبی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس 

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.