در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی

استان فارس
بیانیه کانون بسیج اساتید شهرستان داراب

در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی

به سفارت ایران در سوریه

بیانیه کانون بسیج اساتید شهرستان داراب

 در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی

 به سفارت ایران در سوریه 

 

<<بسم‌الله الرحمن الرحیم>>

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَكِنْ لَا تَشْعُرُونَ/

به کسانی که در راه خدا کشته می شوند، مرده نگویید؛ بلکه آنها زنده اند، ولی شما نمی فهمید.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی): "رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است."

امتیاز ماست‌‌ مُردن! می‌کُشند و غافل‌اند.

 دم به دم با مرگِ ما، بازنده‌تر خواهند شد.

 بار دیگر رژیم سفاک و منحوس صهیونیستی در سکوت کامل مجامع و سازمان‌های پرادعای بین‌المللی و این‌بار در تجاوزی آشکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه، با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی، موجب به شهادت رسیدن و زخمی شدن تعدادی از سرداران، دیپلمات ها، فرماندهان و مستشاران ایران اسلامی در سوریه گردید.

وقاحت رژیم سفاک صهیونیستی اسرائیل به حدی رسیده است که در اقدامی وحشیانه و جنایتی از حد گذشته، خاک جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله وحشیانه خود قرار می‌دهد. ساختمانی که طبق تمامی قوانین بین‌المللی می‌بایست امن باشد، از سوی اسرائیل منحوس بمباران شده است و سردار محمدرضا زاهدی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در سوریه و لبنان و سردار محمد حاجی رحیمی از مقامات ارشد نظامی کشورمان به همراه تعدادی از دیپلمات‌ها و همراهان‌شان در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. این اقدام وحشیانه ژیم سفاک صهیونیستی اسرائیل و این توحش و نقض آشکار پیمان نامه های جهانی، ناشی از استیصال و به آخر خط رسیدن سردمداران رژیم جعلی اسرائیل است که بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

 اساتید بسیجی شهرستان داراب ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران، دیپلمات‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، این جنایت و نقض آشکار قوانین بین‌المللی که هم‌زمان با سال‌روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) روی داد را به شدت محکوم کرده، خواستار پاسخی مناسب، جدی و محکم در زمان و مکانی مناسب از سوی سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران به رژیم خون‌خوار و سفاک صهیونیستی می‌باشد.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.