برخورد هماهنگ و قدرتمند اساتید بسیجی در مقابله با حملات رسانه‌ای دشمن

استان فارس
در نشست هفتگی شورای معاونین بسیج اساتید استان فارس تاکید شد:

برخورد هماهنگ و قدرتمند اساتید بسیجی در مقابله با حملات رسانه‌ای دشمن

ضعف ‌شناختی و عدم اطلاعات کاربردی از جبهه دشمن، یکی از مهمترین دلایل عدم آرایش جنگی اساتید بسیجی است.

در نشست هفتگی شورای معاونین بسیج اساتید استان فارس تاکید شد:

⭕️ برخورد هماهنگ و قدرتمند اساتید بسیجی در مقابله با حملات رسانه ای دشمن. 

🔹به گزارش دفتر رسانه و ارتباط مجازی سازمان بسیج اساتید استان فارس، در این نشست که با حضور دکتر علیرضا فارسی نژاد رئیس سازمان بسیج اساتید استان و معاونین سازمان برگزار گردید،فارسی نژاد بر آثار مخرب دوری اساتید انقلابی از بنگاه های سخن پراکنی دشمن و به ویژه رسانه های مجازی اشاره کرد و افزود، ضعف ‌شناختی و عدم اطلاعات کاربردی از جبهه دشمن، یکی از مهمترین دلایل عدم آرایش جنگی اساتید بسیجی و در نتیجه ناهماهنگی ایشان در مقابله با حوادث اخیر به خصوص در تقابل با هجمه های رسانه ای بر علیه نظام و انقلاب بود. 

🔸فارسی نژاد در ادامه با اشاره به تشکیلاتی و ساختارمندی رفتار رقیب بر علیه نظام، گم شده بسیج اساتید در شرایط فعلی را عدم وجود ساختار منسجم، جهت ایجاد عملکرد هماهنگ در جبهه واحد و بر علیه دشمن متکثر  دانست. 

🔹رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با بهره گیری از بیانات رهبر انقلاب  مبنی بر عقب ماندگی کشور در دهه 90، رفع این نقیصه را در سایه تلاش مستمر و تحول در ساختار دانست و افزود، یکی از وظایف مهم بسیج اساتید در فضای موجود، ارائه طرح و طریق است که امیدواریم طرح هایی مانند "طرح بیان" یا همان طرح دانش افزایی و تولید محتوای اساتید بسیجی بتواند، منشأ اثر و گامی موثر در راستای ایجاد تحولی نوین در ساختار بسیج اساتید کشور باشد.

 🔹در ادامه معاونین بخش های مختلف نیز به ارائه گزارش و نقطه نظرات پرداختند که در این بین، نحوه برگزاری طرح بیان در اشکال و دوره های متنوع و همچنین در مکان های مختلف کشور بیشتر مورد توجه و بحث قرار گرفت.

@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.