۴ محصول دانش بنیان در حوزه سلامت

استان فارس
در همایش بین‌المللی سلامت همراه در شیراز رونمایی شد:

۴ محصول دانش بنیان در حوزه سلامت

شبیه ساز آموزش پزشکی و چاپگر دستی سلول از مهم‌ترین محصولات دانش بنیان در حوزه سلامت است.

⭕️رونمایی از ۴ محصول دانش بنیان حوزه سلامت در شیراز

از ۴ محصول همزمان با برگزاری همایش بین المللی سلامت همراه در شیراز امروز رونمایی شد، شبیه ساز آموزش پزشکی و چاپگر دستی سلول از مهم‌ترین محصولات دانش بنیان در حوزه سلامت است.

🔹به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت،در حاشیه رونمایی از محصولات دانش بنیان که 6 بهمن در شیراز برگزار شد، گفت: امروزه یکی از ابزار‌های لازم برای ارتقا سطح سلامت در حوزه تشخیص، درمان و پیشگیری، بحث سلامت الکترونیک است.

🔸پناهی با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی و سلامت همراه در وزارت بهداشت بسیار جدی گرفته شده است، افزود: در وزارت بهداشت برای اولین بار دانشگاه هوشمند شکل گرفته است و ماموریت این دانشگاه استفاده از ابزار‌های جدید در حوزه سلامت به خصوص سلامت الکترونیک است.

🔹وی ادامه داد: در کمیته‌های مختلف تحقیقات و فناوری نیز بحث سلامت الکترونیگ و سلامت همراه جدی گرفته شده است و در کمیته هوش مصنوعی و سلامت الکترونیک، ۱۰ پژوهشگر برتر کشور عضویت دارند و سالانه حدود ۲۰ میلیارد تومان برای طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با حوزه سلامت و مسایل مربوط به الکترونیک برنامه ریزی شده است. 
پایان خبر/
@basijasatidk

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.