رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم

استان فارس
درسازمان بسیج اساتید فارس:

رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم

نشست حضوری و مجازی جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان فارس در مورخ سوم خرداد با حضور خبرگزاریها سازمان بسیج رسانه بسیج دانشجویی و تعدادی از اقشار در محل سالن جلسات سازمان بسیج اساتید استان فارس برگزار گردید.

در این نشست جناب آقای دکتر جاجرمی مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس ضمن برشمردن برکات نظام جمهوری اسلامی در گذشته و حال عنوان نمودند که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که مردم حق دارند برای آینده خود تصمیم گیری و تصمیم سازی نمایند و تعیین سرنوشت کنند. 

در نظام‌های سرمایه‌داری و سوسیالیستی این حق برای مردم قائل نشده است . نظام‌های سرمایه‌داری برپایه سود کارخانجات و شرکت ها بنا گذاشته شده و مردم بازیچه قشرمرفه جامعه می باشند ولی در نظام جمهوری اسلامی حول محور اجتماع مردم اداره می شود مشروعیت نظام به خواست و اراده مردم برمی‌گردد مظهر این مطالبه و اراده انتخابات های متعدد در طول این انقلاب می باشد که موجب امید به آینده و حضور آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود می‌باشند . مسئله انتخابات مسئله بسیار مهم هست که اگر خدایی نکرده با توجه به  سرمایه گذاری دشمن، حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود این اقتدار و امنیت  را از دست خواهیم داد. هرجا انتخاب درست انجام نپذیرفته مردم دچار ضرر و زیان شده‌اند که این نشان از جمهوریت جامعه اسلامی می باشد پس باید در انتخابات بصورت گسترده شرکت کنیم بهترین و اصلح ترین فرد را بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری ‌انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد:کسی که اسلام را قبول ندارد نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را اداره کند.رئیس جمهور آینده باید دشمن شناس باشد،دشمنان نظام را بشناسد،مدیر و مدبر باشد و عدالت را از پایین ترین سطح اجرا نماید .از همه ایرانیان تقاضا داریم در حق تعیین سرنوشت خود کوتاهی نکنند و به ایفای نقش بپردازند .

در پایان مراسم نیز از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم با حضور بسیج دانشجویی و سازمان بسیج رسانه رونمایی بعمل آمد.

عکس

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.