راه شهدای دانشمند خود را با عزم راسخ ادامه خواهیم داد

استان فارس
بیانیه سازمان بسیج اساتید فارس

راه شهدای دانشمند خود را با عزم راسخ ادامه خواهیم داد

اقدام گستاخانه دشمن،درریختن خون پاک این دانشمند مقاومت نباید بی پاسخ گذاشته شود و در صحنه های نظامی و امنیتی با ضربه سخت جبران گردد

فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ

پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!

دشمنان کور دل انقلاب اسلامی که از مقاومت و اقتدار بی بدیل ملت بزرگ ایران در برابر تحریم ها و فشارهای بی سابقه استکبار جهانی نا امید شده اند؛ با عجز کامل به  ترور شخصیت های علمی کشور روی آورده اند و به خیال خام خود می خواهند از این طریق نظام مقتدر اسلامی را به تسلیم وادار نمایند. از این رو ‏دکتر محسن‌‌ فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و موشکی  و مدیر برجسته وزارت دفاع کشورمان را ترور می کنند تا شاید در اراده ملت ایران بتوانند خللی وارد نمایند. زهی خیال باطل! که این گونه اعمال مذبوحانه و از روی استیصال دشمن؛  به حول و قوّه الهی نه تنهامارا سست نخواهد کرد بلکه در این مسیر به تعبیر امام راحل(ره)  ملت مارا بیدارتر خواهدکرد.  شهادت این دانشمند مظلوم ما اتمام حجتی است به تمام کسانی که فکر می کنند نظام سلطه صهیونیستی جهانی به تغییر روش با ملت ایران روی می آورد و به امید  تداوم مذاکرات هسته ای دلخوش کرده اند. ملت انقلابی ایران خوب می داند که تنها تکیه گاهش خداست و اجر این صبر و مقاومت رادریافت و پاسخ انتقام خون های پاک فرزندانش را سرسپردگان مکتب عاشورا  باکمک خدای متعال خواهند گرفت.

آری  خدا با ماست و ملت ما در راه استکبار ستیزی خود - که استقلال، کمال و تعالی ایران اسلامی در گروی آنست- با تمسک به ذات کبریائیش و پیروی از  رهبر عظیم الشان خود استواروثابت قدم ترخواهند شد .

سازمان بسیج اساتید استان فارس با محکوم کردن این ترور جنایتکارانه هشدار می دهد که اقدام گستاخانه دشمن،درریختن خون پاک این دانشمند مقاومت نباید بی پاسخ گذاشته شود و در صحنه های نظامی و امنیتی با ضربه سخت جبران گردد و نیز در حوزه سیاست با نفرت تمام و اعلام برائت از سیاسیون آمریکایی- صهیونیستی راه خود را از نظام سلطه می بایست جدا کرده و با اقتدار و تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پاسخ در شان ملت بزرگ ایران داده شود.

 ما دانشگاهیان فارس بار دیگر اعلام می کنیم که راه شهدای دانشمند خود را با عزم راسخ ادامه خواهیم داد و معتقدیم که با وعده خدای متعال پیروزی نهایی از آن ملت ایران اسلامی خواهد بود. ان شاءالله.           

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.